Allereerst wensen wij u Goede Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2021 toe en hopen met u dat we snel het corona tijdperk achter ons kunnen laten.

Nieuwe locatie.

Doordat PoGo haar deuren moest sluiten, moesten wij op zoek naar een nieuwe locatie. Deze hebben we gevonden bij de Luisterpost aan de Vijfde Uitgang 1, Gorinchem. We hopen daar de resterende concerten te organiseren, met of zonder horeca. Dit is natuurlijk afhankelijk van de op dat moment geldende regels.

Donatie.

Wilt u ons alstublieft ook in 2021 blijven steunen. Indien u uw donatie nog niet heeft overgemaakt, wilt u dit dan doen door voor 1 februari minimaal € 25,00 over te maken op bankrekening:

NL02 RABO 0136 8936 94. Bij voorbaat onze hartelijke dank.

Extra concert

Op 25 april 2021 organiseren wij een extra concert ter compensatie voor de gecancelde concerten in 2020.

Wij organiseren deze concerten volgens de richtlijnen van het RIVM.

Dat betekent onder andere dat wij de anderhalve meter regel toepassen voor bezoekers. Deze regel geldt niet voor personen uit één huishouden.

Om dit in goede banen te kunnen leiden is reserveren vooraf verplicht. Uiteraard hebben onze donateurs voorrang bij deze reserveringen. U kunt reserveren voor de komende vier concerten. Wij zullen de reserveringen zo eerlijk mogelijk verdelen over de donateurs. U kunt vanaf heden reserveren tot vrijdag 12.00 uur voor het concert van de zondag daarop.

U kunt reserveren via onze secretaresse mevrouw Alting:

of per telefoon op 06-11456659. Zaterdag, voorafgaand aan het concert van zondag, ontvangt u uiterlijk vóór 12.00 uur een bevestiging of u dit concert kunt bijwonen of zoveel eerder als mogelijk is.

Wij hopen op deze manier een maximale opkomst te kunnen realiseren.

Houd voor de actuele stand van zake onze website in de gaten.